Securitatea locației și a fabricii
Securitatea fabricilor și a locațiilor cum trebuie să fie – rapidă, orientată, bazată pe date
Vrem ca clădirile dumneavoastră să fie protejate în mod optim. De aceea, ne bazăm pe colectarea electronică a datelor, care are multe avantaje.
De exemplu, documentează performanța serviciilor noastre și colectează date de securitate, cum ar fi frecvența alarmelor primite. Dincolo de aceasta, această abordare ne permite să gestionăm sistemele electronice de blocare și să efectuăm verificări de securitate. Sistemul este, de asemenea, utilizat pentru a asigura stații de lucru individuale.
Nu în ultimul rând, servește în scopuri de comunicare și securitate: Dacă cineva care este în patrulare nu răspunde la check-in-ul nostru, putem lua măsuri rapid, exact acolo unde este nevoie.
Valoare adăugată prin serviciile noastre
- Protecţia noastră maximă pentru clădirile dumneavoastră
- Sistem electronic de colectare a datelor
- Gestionarea sistemelor electronice de blocare
- Echipă bine pregătită și experimentată
- Personalul de securitate lucrează cu tehnologie avansată
Serviciile noastre în detaliu
- Supravegherea întregii fațade sau a suprafețelor parțiale
- Raportarea pericolelor și a spargerilor sau alertelor pentru detectarea timpurie a incendiilor
- Echipele de securitate răspund imediat în caz de alarmă
- Sisteme utilizate în tandem cu camere de supraveghere instalate și software inteligent care se antrenează în mod continuu
- Înregistrări video analizate cu ajutorul inteligenței artificiale
- Analiza unor factori precum timpul petrecut într-o zonă
- Numărarea vehiculelor sau comportamentul neobișnuit al persoanelor
- Identificarea predictivă a pericolelor viitoare prin training-ul continuu de software
- Controalele de acces efectuate pe baza regulilor de acces pentru clienţi
- Asigurarea unei zone de recepție și intrare curate, ordonate și ordonate, după cum este necesar, a serviciilor personalului de curățenie
- Servirea vizitatorilor din momentul în care intră în clădire până când sunt întâmpinați de angajații clientului, rezervând taxiuri pentru vizitatori și angajați, inclusiv cazarea cererilor speciale (taxi cu spațiu suplimentar, plata cu cardul de credit, clasa vehiculului)
- Operarea sistemului telefonic (furnizarea de informații prin telefon în legătură cu activitățile de recepție și transferul apelurilor către linia principală, după caz, intern, pentru prelucrare ulterioară)
- Depozitarea bagajelor pentru oaspeți, dacă este necesar, emiterea de carduri sau chei pentru dulapuri
- Acceptarea retururilor de vehicule inchiriate de către angajații clientului, documentarea chitanței, notificarea agenției de închirieri auto prin e-mail
- În situații de urgență, acordarea primului ajutor și angajarea în eforturi de combatere a incendiilor, asistarea la evacuări, luarea de măsuri în conformitate cu planul de urgență în strânsă coordonare cu clientul
- Monitorizarea și supravegherea întregii locații, în special identificarea și raportarea pericolelor și efectuarea de verificări cu privire la siguranța împotriva incendiilor, securitatea proprietății, protecția mediului, securitatea și sănătatea în muncă
- Verificarea, controlul şi monitorizarea traficului pietonal şi auto în locație, în afara programului de lucru obişnuit
- Verificarea timpului petrecut de persoane în incintă și asigurarea faptului că nu există persoane neautorizate – care să escorteze persoane neautorizate din incintă, după caz, inclusiv cu asistență din partea poliției
- Asigurarea respectării regulilor de parcare
- Observarea zonei înconjurătoare și verificarea zonelor din jurul spațiilor pentru activități suspecte
- Monitorizarea deschiderii ușilor și porților, verificarea accesului neautorizat, deschiderea ușilor, ferestrelor și a altor căi de acces
- Coordonarea accesului vehiculelor pentru companiile de curierat
- Verificarea autoturismelor
- Verificarea proprietății, în interior și în exterior
- Deschiderea și închiderea tuturor ușilor de intrare ale clădirii (dacă este necesar)
- Armarea sau dezarmarea sistemului de alarmă antifurt ca parte a rundei de blocare; după caz, remedierea alarmelor de defecțiune, cum ar fi raportarea ferestrelor și ușilor deschise prin monitorizarea condițiilor
- Verificarea funcționalității iluminatului exterior
- Asigurarea siguranței traficului și, dacă este cazul, luarea de măsuri inițiale, cum ar fi blocarea anumitor zone sau aplicarea de granulație până la linia de proprietate
- Patrularea periodică a zonelor exterioare și interioare specificate în momente de schimbare a turelor
- Verificarea pentru a vă asigura că proprietatea și căile de acces sunt blocate
- Servicii de închidere și deschidere în funcție de orele de lucru și orele în care oamenii sunt absenți
- Verificare dacă persoanele sunt autorizate să fie prezente
- Inspectarea vizuală a spațiilor și a facilităților interioare pentru a se asigura că acestea sunt în stare bună (ieșiri de urgență, ferestre și uși)
- Prevenirea incendiilor și siguranță în caz de incendiu
- Utilizarea tehnologiei avansate de securitate
- Raportarea și documentarea uniformă a fiecărei sarcini
- Managementul intervenției controlat central prin intermediul centrului de primire a alarmei Dussmann
- Rețea națională de parteneri de intervenție
- Raportare transparentă pentru clienții noștri
- Gestionarea echipamentelor de blocare și a depozitelor în conformitate cu standardele VdS
- Monitorizarea și supravegherea sistemelor și echipamentelor de trafic
- Personalul de securitate este desemnat să gestioneze și să monitorizeze traficul pentru a se asigura că traficul curge fără probleme și pentru a preveni accidentele și întreruperile în operațiuni
- Asigurarea siguranței traficului
- Următoarele aspecte sunt luate în considerare ca măsuri de asigurare a siguranței traficului: monitorizarea zonelor de trafic, stabilirea semnelor de circulație, verificarea vehiculelor, etichetarea transporturilor de mărfuri periculoase, ghidarea vehiculelor în traficul rutier
- Comportamentul la locul unui accident
- Documentarea accidentului și colaborarea cu autoritățile
- Cercetare și actualizări pentru numerele de telefon, persoanele de contact și directoarele interne de telefon
- Furnizarea de informații și furnizarea de adrese de e-mail, în conformitate cu legile privind securitatea și confidențialitatea datelor
- Preluarea și conectarea apelurilor interne și externe
- Transmiterea mesajelor către persoanele autorizate să le primească sau către înlocuitorii corespunzători
- Conectarea apelanților la numerele de servicii, oferind numărul de telefon de asistență pentru clienți
- Acceptarea și transmiterea reclamațiilor
- Luând plângeri, critici și alte feedback-uri și introducând aceste informații în sistemul de uși de intrare a clientului
- Transmiterea apelurilor și a corespondenței
- Acceptarea scrisorilor și a coletelor poștale
- Documentarea primirii poştei şi coletelor
- Distribuirea de e-mail de intrare in-house sau într-un sistem central de cutie poștală, dacă este prezent
- Servicii de poștă electronică și distribuție prin poștă internă (scrisori, colete)
Punct de contact în apropierea ta
Utilizați funcția noastră de căutare a locației pentru a găsi punctul de contact potrivit în apropierea dumneavoastră și contactați locația corespunzătoare a sucursalei – prin e-mail, telefon sau pur și simplu utilizând formularul nostru de contact.
Servicii de securitate Dussmann
Securitatea este mai mult decât securitatea fabricii și a locației
Cu Dussmann, puteți sta întotdeauna liniștiți știind că sunteți în siguranță. Acest lucru este valabil pentru mai mult decât securitatea fabricilor și a locațiilor. Oferim o multitudine de servicii de securitate diferite, pe care lucrăm cu clienții noștri pentru a le crea soluții personalizate.